نمایشنامه‌ای از شهرام کرمی

نسخه الکترونیک نمایشنامه «کاش جای این همه استخوان لب هایت برمی‌گشت منتشر شد»

نسخه الکترونیک نمایشنامه «کاش جای این همه استخوان لب‌هایت برمی‌گشت» در طاقچه منتشر شد. نمایشنامه سال 1400 توسط نشر عنوان منتشر شد و امسال نسخه الکترونیک آن منتشر شد. درباره این نمایشنامه چند مطلب نوشته‌ام و این امکان یعنی نسخه الکترونیک اثر که امکان دسترسی را برای همه ساده می‌کند برای من مایه خوشحالی است.

این نوشته یکی از کامل‌ترین نوشته‌های من است که رگ و ریشه آثار دیگر من در آن بسیار مشهود است. ارجاعات تعمدی که پس از عمری کار نوشتن حس کردم تکرار دوباره آنها یک تاکید باشد. مگر نگرش هر آدمی درباره این جهان و موضوعات آن چقدر می تواند وسیع باشد؟!….

ما برای زندگی فرصت کوتاهی داریم تا این دنیا و حیات را فقط یک بارتجربه کنیم.

من همیشه از خواندن مجموعه آثار یک نویسنده آزار دیده‌ام. فرق نمی‌کند آن نویسنده چه کسی باشد. آنتوان چخوف یا ویلیام شکسپیر و یا حتی داستایوفسکی و هنریک ایبسن و از معاصرها موراکامی و گونترگراس و ….. که نوشته‌های این نویسنده‌ها را عاشقانه دوست دارم. ولی خواندن یک مجموعه حتی اگر در زمان متفاوت نوشته شده باشد برای من یادآور یک نگرش و جهان بینی و حتی ایدئولوژی نویسنده است.

فی الحال این نمایشنامه یعنی «کاش جای این همه استخوان لب‌هایت برمی‌گشت» یک نمایشنامه عاشقانه از من است که بیشتر از هر کار دیگری درباره آن نوشته‌ام و آن را دوست دارم.

منتظر نظرات شما هستم.
پیوند برای دانلود نمایشنامه: کاش جای این همه استخوان لب هایت بر می گشت

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت